sss

پورشه پانامرا 2012

اجاره خودرو لوکس 

تمامی خودرو های کیان گشت از جمله خودرو های لوکس ارزان قیمت و کاملا سرویس شده و سالم و برای طی مسافت های بالا تضمین می کند.

 اجاره خودرو لوکس درمجموعه کیان گشت از نظر ظاهری هم سالم و تمیز و شیک میباشد.

اکثر خودروهای لوکس قابل اجاره کردن موجود در شرکت کیان گشت تحت مالکیت خودش است و این مسئله باعث میشود شما آسودگی خاطر باشید.

تمامی خودروهای لوکس و غیره بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه دارند که باعث اطمینان و آسودگی خاطر شما میشود.

اگر خودرو اجاره شده نیاز به تعمیرات و سرویس داشته باشد تعمیرکاری از طرف موسسه کیان گشت به محل شما اعزام میشود.

اجاره خودرو لوکس با راننده در شرکت کیان گشت یکی دیگر از خدمات این شرکت ات که دارای رانندگان باتجربه و چند زبانه و منظم میباشد که برای خدمت رسانی در اختیار شما قرار داد میشود.

اگر شما مهمانان خارجی دارید نگرانی بابت ایجاد ارتباط مهمان با راننده نخواهید داشت و میتوانید بهترین خودرو ها را اجاره کنید.

اجاره ماشین عروس 

اجاره انواع ماشین های عروس با قیمت مناسب را میتوانید از کیان گشت اجاره کنید . خدمات موسسه اجاره خودرو کیان گشت شامل : اجاره خودرو های لوکس ، اجاره خودرو با راننده ، اجاره خودرو بدون راننده ، اجاره خودرو ماشین عروس با بهترین و لوکس ترین خودرو ها همراه با گل آرایی .

اجاره خودرو در تهران 

کیان گشت با ارائه خدمات ویژه در خصوص اجاره خودرو و ... د رخدمتگذاری به شما آماده میباشد علاوه بر اجاره ماشین عروس خدماتی چون :

اجاره آنلاین خودرو های لوکس و معمولی

اجاره خودرو بدون راننده ، اجاره خودرو با راننده

ترانسفر فرودگاهی

ترانسفر تشریفات و مجالس

اجاره خودرو عروس

اجاره خودرو لوکس

اجاره خودرو در تهران بدون ضامن

اجاره خودرو لوکس در تهران

اجاره خودرو دارای شرایطی می باشد که باید آن را بدانید که بعد از تحویل آن دچار مشکل نشود . بدیهی است هزینه هرگونه خساراتی (بدنه، موتور)، افت قیمت و هزینه اجاره روزانه خودرو را بپردازید و تمامی مسئولیت های خودرو بر عهده شما می باشد. کیان گشت شرکتی با مجوز رسمی : شرکت اجاره خودرو کیان گشت جزو معدود شرکتهایی است که در این حوزه به صورت رسمی ثبت شده اند. در ادامه این مقاله میخواهیم خدماتی که شرکت کیان گشت به عنوان یک شرکت اجاره خودرو در این زمینه میتواند به شما ارائه دهد را به شما معرفی کنیم.

مالکیت خودروها و قیمت مناسب : تمامی خودرو های شرکت اجاره خودرو کیان گشت ، تحت مالکیت رسمی این شرکت بوده که این به معنی عدم وجود واسطه در زمان اجاره خودرو و همچنین ارائه ارزان ترین قیمت اجاره ماشین است.

اجاره خودرو با قیمت مناسب

به یاد داشته باشید اگرزمان خاصی یا ماشین خاصی نظر شماست از چند روز قبل برای رزرو اجاره خودرو اقدام نمایید. همچنین در صورت تمایل، این امکان وجود دارد که تنها با یک تماس تلفنی یا درخواست آنلاین مدت اجاره خودرو را تمدید کنید. برای ضمانت اجاره خودرو بدون راننده مدارکی موردنیاز است که قبل از رزرو خودرو حتماً باید با کارشناسان در تماس باشید.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران

راه حلی که مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته و می توان در نظر گرفت اجاره خودرو است. یکی از خدمات مورد استقبال اجاره خودرو است. به طور کلی ماشین های ژاپنی از نظر کیفیت با بسیاری از ماشین های خارجی رقابت می کنند و می توان گفت که جز بهترین ماشین ها در آسیا می باشند.

مشتریان اجاره خودرو که موعد تحویل خودرو آنها به تاخیر افتاده است با مراجعه به شرکت معمولا با این پاسخ مواجه میشوند که زمان تحویل مشخص نیست. اجاره خودرو، کیان گشت ، اجاره ماشین یا آژانس کرایه خودرو شرکتی است که برای به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت به شما خودرو مورد نظرتان را اجاره می دهد، اجاره خودرو ها معمولا از چند ساعت تا چند هفته می باشد.

اجاره خودرو پورشه پورشه پانامرا

مدل : 2017

اجاره روزانه : 5/990/000 تومان

اجاره هفتگی : تماس

اجاره ماهیانه : تماس

ودیعه : تماس