sss

پژو 207

اجاره خودرو 

شرکت اجاره خودرو در واقع کسب و کاری است که در آن اجاره خودرو بر اساس نیاز مشتری برای مدت مشخصی به افراد اجاره داده میشود.

زمان اجاره خودرو می تواند ساعتی یا روزانه و هفتگی باشد حتی میشود سالیانه هم باشد.

اجاره خودرو 

دو نوع قرارداد داریم :

1.قراردادهای اجاره ماشین بدون راننده
2. قراردادهای اجاره ماشین با راننده

شرکت کرایه خودرو باید انواع ماشین های ارزان قیمت و لوکس داشته باشد که مشتریها بتوانند از هر امکانی استفاده کنند.

اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده بهتر است این امکانات را داشته باشد :

 خودرو اجاره ای با راننده

 خودرو اجاره ای بدون راننده

 خدماتی مانند بیمه

 سیستم موقعیت یابی جهانی

 سیستم سرگرمی

اجاره خودرو درتهران 

کیان گشت یک شرکت بزرگ و معتبر در زمینه اجاره انواع خودرو روز دنیا می باشد.این خودروها با قیمت مناسب و گارانتی می باشند.این شرکت دارای بهترین خدمات در ارائه ماشین های اجاره ای است و تمامی راننده های این شرکت آموزش دیده و در زمینه رانندگی مهارت لازم را دارا میباشند.

اجاره خودرو با راننده 

اجاره ماشین عروس نیازهرجشن عروسی میباشد هر عروس و داماد میتوانند خودروی مورد علاقشان را انتخاب کنند و محدودیتی برای انتخاب ندارند.

اجاره خودرو با راننده انتخاب بیشتر عروس و داماد ها میباشد البته به همان اندازه هم اجاره خودرو بدون راننده هم مورد علاقه مردم میباشد.

شما میتوانید با مناسب ترین قیمت ، خودروی ‏ خود را از بین انواع خودروها انتخاب کنید.

اجاره ماشین عروس کروک ‏، اجاره ماشین عروس اسپرت ، اجاره ماشین عروس شاسی بلند با بهترین گلکاری را میتوانید از اجاره خودرو کیان گشت درخواست کنید.

اجاره ماشین عروس 

خودروهای اجاره ای ماشین عروس این موسسه شامل ماشین عروس کروک، اجاره ماشین عروس شاسی بلند،اجاره ماشین عروس اسپرت واجاره ماشین عروس کلاسیک و ... میباشد.

این خودروها به دو شکل اجاره میشوند :1. اجاره ماشین عروس با راننده 2. اجاره ماشین عروس بدون راننده.

انتخاب با شما است که اجاره ماشین عروس با راننده را انتخاب کنید یا اجاره ماشین عروس بدون راننده را انتخاب کنید.با هر کدام که موافق باشید به کارشناسان ما اطلاع میدهید و ماشین مورد نظر خود را اجاره میکنید.

نکات حقوقی در قرارداد اجاره خودرو 

اجاره خودرو در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد مانند جشن ها و مراسم خاص، استقبال از دوستان و اقوام ، مسافرت و ... . برای این امر شرکت‌هایی وجود دارند که امکان کرایه انواع مدل‌های خودرو را براساس یک قرارداد اجاره خودرو، فراهم می‌آورند .

یکی از مهم‌ترین نکات درباره اجاره خودرو در قرداد ذکر دقیق ویژگی‌ خودرو می باشد که شامل : مدل خودرو اجاره ایی ، رنگ ماشین ، پلاک  و غیره است. اگر این مشخصات در قرداد نباشد مطمئنا این قرداد فسخ می شود .

◄ خودرو اجاره شده نباید از نظر مکانیکی و فنی نقص داشته باشد و از نظر قانونی هم هیچ مشکلی نباید داشته باشد .

◄ درقرارداد اجاره خودرو برای طرفین قرارداد که اجاره دهنده و مستجر می باشد وظایف و شرایطی مشخص شده است که ملزم به پیروی می باشد .

◄ شرکت اجاره دهنده باید خودروی سالم و بدون مشکل را تحویل دهد و تمامی شرایط اجاره خودرو و مشخصات خودرو را در قرداد اجاره خودرو بیاورد . در این قرارداد هزینه سوخت یا تعویض روغن خودرو، نظافت و تمیزی خودرو ، هزینه مربوط به بیمه‌ها و ... می باشد و حتی در این قرارداد مسئولیت پرداخت آنها تعیین تکلیف شده است .

اجاره خودرو پژو 207

مدل :  تماس بگیرید

اجاره روزانه : 600 هزارتومان

اجاره هفتگی : تماس بگیرید

اجاره ماهیانه : 15 میلیون تومان

ودیعه : تماس بگیرید