sss

پژو پرشیا

اجاره خودرو بدون راننده 

یکی از خدمات کیان گشت ارائه اجاره خودرو بدون راننده به شما میباشد و شما می توانید خودروها را در سایت ببینید و انتخاب کنید و با تماس با شرکت اجاره خودرو کیان گشت  با کارشناسان ما این موضوع را مطرح کنید ، کارشناسان سریعا بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان میگذارند.

ممکن است شما برای استقبال دوستان و یا خویشاندان خود دوست داشته باشید با یک خودرو لوکس بدون راننده پیش آنها بروید و یک روز خوبی همراه با خودرو رویایی خود داشته باشید و لذت رانندگی با یک ماشین لوکس را تجربه کنید. این رویا را میتوانید با یک تماس به شرکت اجاره خودروکیان گشت محقق کنید و درخواست یک خودرو بدون راننده کنید.

خدمات اجاره خودرو 

در هر شرکت اجاره خودرو باید  خدمات اجاره خودرو به این شکل باشد که تمامی خودروهای باکیفیت ایرانی و اتومبیل لوکس خارجی را داشته باشند و دست مشتری در انتخاب خودرو باز باشد.

اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده را حتما در خدمات خود داشته باشند.

اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده ساعتی ، روزانه ، هفتگی و ماهانه را در اختیار مشتری قرار دهند.

اجاره خودرو ماشین عروس 

چگونه میتوان در تهران ماشین اجاره کرد ؟

اگر در تهران هستید و نیاز به یک خودرو دارید کافیست با ما تماس بگیرید و از شرایط و هزینه های کرایه ماشین مطلع شوید.

شما میتوانید هر خودرویی چه خودرو ایرانی و چینی ارزان قیمت وچه خودروهای لوکس و تشریفاتی از برند های مطرح انتخاب کنید. و هیچ محدودیتی برای اجاره خودرو ندارید چه در انتخاب خودرو و چه در انتخاب رنگ خودرو .

برای اجاره خودرو روز خواست و زمان خواست یا رزو از قبل ندارید به راحتی با رفتن در سایت و شماره گیری راهنمایان اجاره خودرو کیان گشت میتوانید خودرو خود را انتخاب و اجاره کنید. شما حتی در تعداد روزهای اجاره هم محدودیت ندارید میتوانید روزانه و حتی ماهانه خودرو را اجاره کنید.

برای اجاره خودرو نیاز به ضامن ندارید کافیست چک یا نقدا و یا با سفته خودروی خود را اجاره کنید.

اجاره خودرو در تهران 

اگر اهل تهران هستید وقصد سفر دارید، به هر دلیلی ممکنه نیاز به اجاره خودرو داشته باشید نگران این موضوع نباشید کیان گشت با ارائه بهترین خدمات اجاره خودرو این مشکل شما راحل میکند و شما با خیال آسوده به مقصد خود میرسید.

شرکت اجاره خودرو برای کرایه انواع ماشین بدون راننده و اجاره خودرو با راننده  در کنار شما خواهد بود تا بهترین سفر را داشته باشید.

کرایه ماشین بدون راننده یکی از خدمات این شرکت است که قیمت اجاره خودرو بسیار ارزان و علاوه بر هزینه کم برترین خدمات و پشتیبانی ها را دارد.

این شرکت دارای مجوز اجاره خودرو در ایران است که به سبک جهانی خدمات اجاره خودرو را ارائه می دهد و هیچ نگرانی بابت قانونی بودن آن شما ندارید و با خیال آسوده خودرو خود را اجاره میکنید .

مسئولیت اجاره کننده خودرو :

اجاره کننده خودرو باید کاملا خودرو را پس از تحویل چک کند و همچنین باید از خودرو برای مصرف مشخصی که در قرارداد ذکر شده است استفاده کند مثلا اگر خودرو را برای جشن عروسی اجاره کرده نباید برای مسافرت های خارج شهری استفاده کند . اگر مشخص شود که از خودرو استفاده دیگری می شود قرداد خود به خود فسخ می شود و اجاره دهنده می تواند خودرو خود را تحویل بگیرید .

در صورت استفاده غیرمعمول از خودرو اجاره شده ، مسئولیت هرگونه ایراد و خرابی پیش‌آمده برای خودرو برعهده اجاره کننده است . اما اگر استفاده طبیعی داشته باشید ، مسئولیتی در برابر خرابی یا مشکلات پیش آمده برای خودرو را ندارید .

اجاره خودرو پژو پرشیا

مدل : تماس بگیرید

اجاره روزانه :  500 هزارتومان

اجاره هفتگی : تماس بگیرید

اجاره ماهیانه : 15 میلیون تومان

ودیعه : تماس بگیرید