sss

کیا اپتیما

اجاره خودرو 

شرکت کیان گشت با حضور فعال در زمینه اجاره خودرو ، اجاره خودرو با راننده ، اجاره خودرو بدون راننده در تمامی مراسم ها شما خدمت گذار است.

اگر تمایل به اجاره کردن خودرو از شرکت کیان گشت می توانید با شماره های موجود در پایین صفحه اصلی سایت با ما تماس بگیرید شرکت کیان گشت همانطور که گفته شد ، خودروهای خود را به دو صورت با راننده و بدون راننده دراختیارمشتریان میگذارد .

اجاره خودرو با راننده 

بیشتر افراد برای تعطیلات خود برنامه ریزی سفر می کنند و برای این برنامه ریزی نیاز به یک خودروی دارند که برای راحتی بیشتر از اجاره خودرو با راننده استفاده میکند .

این افراد خودروی مورد نظرش را انتخاب می کنند و اجاره می کنند و دیگر نگران هیچ چیزی نیستند زیرا خودرو از هر لحاظ چک شده و خستگی ناشی از رانندگی کردن ندارد . و به راحتی سوار خودرو شده و به مقصد میرسند و نیازی به استراحت بعد چندین ساعت رانندگی را ندارند .

اجاره خودرو بدون راننده 

افراد دیگری برای قرار کاریشان ماشین اجاره میکنند و با خودروی مورد نظر خودشان به کارهایشان میرسند .
افراد دیگری برای مراسم های خود مانند جشن عروسی اتومبیل کرایه می کنند ، حالا یا با راننده یا بدون راننده .
افرادی هستند که توان خرید یک خودروی لوکس و تشریفاتی را ندارند و به همین دلیل برای مدتی ماشین لوکس و مدرن را اجاره میکنند.

اجاره خودرو در تهران 

مردم به منظور آسایش و رفاه کامل بیشتر اجاره خودرو میکنند . کیان گشت بعنوان اولین شرکت اجاره خودرو در تهران دارای مجوز برای اجاره خودرو میباشد . در شرکت اجاره خودرو تهران انواع خودروها با مدل های خارجی و ایرانی و رنگ های مختلف موجود است .

خدمات اجاره خودرو بدون راننده درتهران و اجاره خودرو با راننده درتهران به صورت شبانه روزی است. شما در هر ساعت شبانه روز با کارشناسان ما در تماس باشید و خودروی خود را اجاره کنید .

اگر شما از خودروی اجاره شده رضایت نداشتید می توانید آن را با خودروی دیگر تعویض کنید بدون اینکه جریمه یا افزایش قیمتی داشته باشید .

خودروهای شرکت کیان گشت دارای قیمت ارزان و ارائه خودروهای تمیز و در حد صفر و عدم هر گونه محدودیت برای انتخاب خودرو و همچنین بازه زمانی اجاره ماشین ، خدمات ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو بدون راننده ، اجاره خودرو با راننده وپوشش های بیمه ای کامل ، پشتیبانی و امدادرسانی جاده ای در تمامی نقاط تهران ، تنها بخشی از خدمات شرکت کیان گشت است .

اجاره خودرو لوکس 

در شهر تهران بزرگ هر روز برای جابجایی های زیاد خود نیاز به خودرو است.هر روز شاهد به بیشتر شدن جمعیت ماشین ها در سطح شهر تهران هستیم . آیا شما هم که خودرو ندارید دوست ندارید که صاحب یک خودرو لوکس شوید .

داشتن یک خودرو لوکس می تواند نوع نگاه مردم را نسبت به شما تغییر دهد . و شما تمایل دارید که این حس را تجربه کنید و یک خودرو لوکس زیر پایتان باشد .

ولی با توجه به روند بالا رفتن قیمت خودرو برای بعضی از افراد خرید خودروی لوکس سخت میشود.ولی اجاره خودرو لوکس کیان گشت این مشکل را برای شما عزیزان حل کرده با اجاره خودروی لوکس ارزان قیمت میتوانید این حس را تجربه کنید .

کیان گشت با ارائه خدمات اجاره ماشین های لوکس و نیمه لوکس کلیه نیازهای شما را برای مراسم تشریفات برآورده میکند .

برای اجاره خودرو تشریفاتی ، اجاره ماشین عروس ، اجاره خودرو لوکس و اجاره ماشین های اسپورت می توانید با شماره تماس های کیان گشت تماس داشته باشید و بهترین خودروها را بدون ضامن اجاره کنید .

اجاره خودرو کیا اپتیما

مدل : 2012

اجاره روزانه :  2 میلیون تومان

اجاره هفتگی : تماس بگیرید

اجاره ماهیانه :  60 میلیون تومان

ودیعه : تماس بگیرید