sss

هیوندای x55

اجاره خودرو

اجاره خودرو ماشین عروس

اجاره خودرو ماشین عروس برای آن دسته از افرادی مناسب میباشد که می خواهند با خیال راحت کارهای مربوط به جشن عروسی خود را انجام دهند و دیگر دغدغه خودرو و گل زدن و رانندگی را نداشته باشند.

در اجاره خودرو کیان گشت می توانید هر خودرویی که مدنظرتان است را برای مدت نامحدودی اجاره کنید.

با تماس گرفتن با کارشناسان مجرب اجاره ماشین کیان گشت اطلاعات کافی از شرایط و همچنین مشورت برای انتخاب بهترین خودرو و بهترین قیمت و همچنین برای رزرو خودرو اقدام کنید.

خدمات اجاره خودرو

◄ اجاره اتومبیل

◄ اجاره اتومبیل با راننده

◄ کرایه خودرو بدون راننده

◄ اجاره خودرو ماشین عروس

◄ اجاره خودرو روزانه

◄ اجاره خودرو ماهانه

◄ اجاره خودرو ساعتی

◄ اجاره خودرو ترانسفر فرودگاه

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو جزخدمات بسیار مهم برای افراد شده است که شرکت ها و موسسات زیادی به انجام این کار مشغول شده اند. با درخواست خدمات گردشگری و افزایش تعداد فرودگاه تقاضای اجاره ماشین در مدت زمان زیاد و یا کوتاه بیشتر شده است.

شرکت اجاره خودرو کیان گشت اجاره دهنده انواع خودروهای لوکس با شرایط آسان و در زمان مورد نیازشما ، با بهترین کیفیت و قیمت انجام میدهد. از نظر ارزانترین اجاره خودرو در تهران و بهترین بازارهای خودرو اجاره ای در تهران شرکت کیان گشت می باشد.

اجاره خودرو در تهران

هنگام اجاره خودرو در تهران، قیمت اجاره مهم ترین نکته است. تمام خودروهای کیان گشت، تحت مالکیت رسمی این شرکت است و اجاره خودرو بدون واسطه صورت می پذیرد.

با نبود واسطه ارزان ترین قیمت کرایه ماشین نصیب شما میشود و شما دیگر هیچ محدودیت زمانی ندارد و میتوانید تا هر زمانی که دوست دارید خودرو را اجاره کنید .

ارائه فاکتور رسمی و قرارداد و امکان اجاره خودرو با تخفیف ویژه  دیگر خدمات اجاره خودرو در تهران کیان گشت است .

شما میتوانید خودرو خود را در هر منطقه و در هر ساعتی که دلتان بخواهد تحویل بگیرید.و بعد از اجاره خودرو،این شرکت پشتیبانی 24 ساعته دارد و خیالتان بابت هر پشتیبانی در هر ساعت روز یا شب راحت باشد.

مزایای اجاره ماشین :

برای تردد داخل شهری و بین ‌شهری اجاره خودرو جایگزین وسایل حمل  و نقل عمومی و ماشین شخصی شده است . و این جایگزینی در حال افزایش در ایران است و افراد درخواست کننده اجاره خودرو هر روز بیشتر می شوند .

اجاره ماشین برای افرادی که میخواهند مهمان خود را در شهر یا خارج از شهر بگردانند مزایای بسیاری دارد اول اینکه در وقت صرفه جویی می شود و بدون معطلی به مقصد خود می رسید . دوم اینکه شما دیگرنگرانی بابت هزینه‌های تعمیر و نگهداری، پرداخت بیمه و دیگر هزینه‌های جانبی خودرو را ندارید .

با اجاره خودرو بدون پرداخت هزینه‌ای بابت خریداری خودرو، از 24ساعت تا چند  روز، برای انجام کارهای روزمره ، گشت درون شهری یا سفر، برگزاری مراسم‌های خاص بدون هیچ مشکلی میتوانید بهره مند شوید .

با اجاره خودرو ، می توانید ماشین دلخواه و رویایی خود را انتخاب کرده و برای چند روز و چند ساعت از این خودرو بهره مند شوید .

اجاره خودرو هیوندای x55

مدل : 2011

اجاره روزانه :  2 میلیون تومان

اجاره هفتگی : تماس بگیرید

اجاره ماهیانه :  60 میلیون تومان

ودیعه : تماس بگیرید