sss

سوناتا YF

اجاره خودرو 

خدمات اجاره خودرو برای آن دسته از افراد مناسب است که می خواهند با خیال راحت کارهای مربوط به مسافرت ، فرودگاه ، جشن عروسی ، قرارهای کاری خود را انجام دهند.

اجاره خودرو عروس 

با اجاره خودرو عروس می توانید کارهای تشریفاتی را همراه با راننده انجام دهید . تمامی کارها مثل گل زدن ماشین عروس و دنبال داماد آمدن و آوردن عروس از آرایشگاه و عکاسی و فیلم برداری در حین رانندگی را به راننده بسپارید.

شما در اجاره خودرو کیان گشت می توانید خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید برای مدت نامحدودی اجاره کنید.

دلیل اجاره خودرو چیست ؟

کسی که میخواد د یک خودرو برای برای مسافرت های کاری خود داشته باشد یا سفرهای مختلف داشته باشد ، وبخواهد در مراسم ها و مهمانیهای مهم شرکت کند نیاز به یک خودرو شیک و لوکس دارد.

این نیاز به خودرو به راحتی قابل حل است توسط شرکت اجاره دهنده خودرو ، این شرکتها دارای اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده است.

فواید اجاره خودرو 

1.دیگر نیازی به خرید خودرو با قیمت بالا ندارید .

2. دیگر نیازی به پرداخت هزینه نگهداری خودرو نیست .

3. پرداخت هزینه های بیمه ندارید .

4. اجاره خودرو با راننده

5. تمامی تشریفات خودرو را راننده انجام میدهد.

مزایای اجاره ماشین در تهران :

شما با اجاره ماشین سفری بدون دغدغه را خواهید داشت در واقع با دراختیار داشتن ماشین اجاره‌ای دیگر لازم نیست نگرانی برای برنامه زمانی وسایل نقلیه عمومی داشته باشید .

اگر تغییر برنامه ایی برای سفرتان داشته باشید این تغییر دیگر برایتان سخت نخواهد بود زیرا با در اختیار داشتن خودرو می توانید هر زمانی به سفر خود برسید .

با اجاره ماشین اتلاف وقت تا رسیدن به اتوبوس یا قطار و اینکه با افراد ناشناس همراه شوید را ندارید .

با اجاره ماشین در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی می کنید ، زیرا زمان کمتری را برای رسیدن به مقصد دارید و در طول سفر از جاذبه‌های بیشتری بازدید می کنید.

اگر دارای ماشین شخصی می باشید اما خودرو شما مناسب برای سفر نمی باشد می‌توانید با یک انتخاب مناسب خودرو خود را برای سفر خود اجاره کنید. با این کار هم در هزینه سفر با خودرو خود صرفه جویی کرده اید و هم می‌توانید ماشینی را انتخاب کنید که فضای بیشتری برای سرنشینان و وسایلتان داشته باشد .

برای مراسم عروسی خود می توانید خودرو مدنظرتان را اجاره کنید . حتی می توانید خودرو با راننده اجاره کنید تا به راحتی تدارکات مراسمتان را انجام دهید .

اجاره خودرو سوناتا YF

مدل : 2014

اجاره روزانه :  2 میلیون تومان

اجاره هفتگی : تماس بگیرید

اجاره ماهیانه :  60 میلیون تومان

ودیعه : تماس بگیرید