sss

جنسیس سدان

اجاره خودرو 

تاریخچه اجاره خودرو : اولین باری که اجاره خودرو انجام شد در کشور امریکا در سال ۱۹۱۶بود . جوساندرس خودرو خود را به اجاره داد و کسب و کاری از طریق به راه انداخت و این کار را  بصورت حرفه ای انجام داد. جوساندرس شعبه های بسیاری در زمینه اجاره خودرو راه اندازی کرد. و با کرایه خودروهای لوکس زمان خود توانست اجاره خودرو را جهانی کند.

اجاره ماشین در تهران 

استفاده از اجاره خودرو مزیت بسیاری دارد مثلا دیگرهزینه ای بابت قطعات یا تعویض روغن نمیدهد.

میتواند بهترین خودروها را داشته باشد و محدودیتی در انتخاب نداشته باشد.

اگر شما یک خودرو گران بخرید یا معمولی هنگامی که مسافت های طولانی رانندگی کنید، بیش از 42 درصد از ارزش کلی خود را از دست خواهد داد. ولی با اجاره خودرو دیگر این نگرانی را ندارید و میتوانید مسافتهای طولانی را بدون هی دغدغه ای بروید.

اجاره ماشین بدون راننده 

اجاره ماشین بدون راننده تمامی مسئولیت خودرو به گردن اجاره کننده است و هر خسارتی به ماشین بزند باید تمامی خسارت را بپردازد .

ولی اگر اجاره خودرو با راننده را انتخاب کند هر مسئولیتی به عهده راننده است و اجاره کننده هیچ مسئولیتی در قبال ماشین ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رزرو و اجاره ماشین عروس با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

خدمات موسسه اجاره خودرو کیان گشت : 

1.اجاره انواع ماشین های عروس با قیمت مناسب باراننده و بدون راننده

2.خدمات اجاره خودرو در شهرهای تهران و کرج

3.اجاره ماشین عروس کروک، ماشین عروس شاسی بلند، ماشین عروس اسپرت و ماشین عروس کلاسیک

4.اجاره خودرو با راننده مجرب

5. اجاره ماشین بدون راننده

6.اجاره انواع خودورهای لوکس

7.اجاره خودرو بدون ضامن

8.اجاره خودرو بصورت غیر حضوری توسط سایت

9.اجاره خودرو با هزینه کم

تاریخچه اجاره خودرو : 

اجاره خودرو چیست : اجاره خودرو در واقع خودروی مدنظرتان را به مدت زمان کوتاهی، چند ساعت یا چند هفته یا چند ماه ، از شرکت های اجاره خودرو اجاره می‌کنید . شرکت‌های اجاره دهنده خودرو اغلب توسط یک وب سایت که امکان  دیدن خودروها و قیمتها در آن است انجام می شود .

شرکت های اجاره خودرو بیمه ثالث، بیمه بدنه ، سیستم جی‌ پی‌ اس ، سیستم‌های سرگرمی ، صندلی‌های ایمن کودکان را به افرادی که خودرو را اجاره کرده اند ارائه می‌ دهند .

صنعت اجاره خودرو برای اولین بار در سال ۱۹۱۶ در آمریکا شروع به فعالیت کرد . برای اولین بار جو ساندرز تصمیم گرفت که خودرو فورد خود را به افرادی مانند :  تاجران و توریستها اجاره دهد . بعد از جنگ جهانی دوم صنعت اجاره خودرو به رشد خود ادامه داد . تا جایی که مردم بیشتر تمایل پیدا کردند تا خودرو اجاره کنند تا خریداری آن را انجام دهند .

اجاره خودرو جنسیس سدان

مدل : 2011

اجاره روزانه :  2 میلیون تومان

اجاره هفتگی : تماس بگیرید

اجاره ماهیانه :  60 میلیون تومان

ودیعه : تماس بگیرید