sss

سانتافه

اجاره خودرو در تهران 

 یکی از شهرهایی که اجاره خودرو  در آنجا طرفداران بسیاری دارد اجاره خودرو در تهران است . افراد برای اینکه خودروی مورد نظر و مورد علاقه خود را داشته باشند بدون اینکه خودرو را خریداری کنند صاحبش میشوند و میتوانند مدت زمانی از آن استفاده کنند.

بعضی از افراد این خودروها را با راننده و بعضی بدون راننده اجاره میکنند و به کارهای شخصی خود بدون هزینه هنگفت میرسند. مثلا عده ای برای تشریفات کارهای عروسی و ماشین عروس خودرو با راننده اجاره میکنند تا بتوانند به راحتی کارههای خود را انجام دهند.

با اجاره خودرو با راننده تمامی مسئولیت خودرو به عده راننده است و یه آرامش خاطری برای اجاره کننده خودرو به وجود میآید. اگر خودرو نیاز به تعویض روغن یا هرچیز دیگر باشد بر عهده راننده است و اگر هم تصادفی پیش بیایید باز هم مسئولیت با اوست.

اجاره خودرو  

ماشین عروسی انتخابی شما را به بهترین نحو و طبق سلیقه شما گل آرایی می کنیم و در اختیار شما با راننده یا بدون راننده قرار میدهیم.

اجاره ماشین های شاسی بلند ، اسپورت و لوکس خارجی برای ماشین عروس از پر طرفدار ترین اجاره ماشین عروس است .

شرکت اجاره خودروکیان گشت با انواع ماشین های لوکس تولید شده آماده خدمات رسانی برای انواع مراسم ها بخصوص جشن عروسی میباشد تا شما یگردغدغه بابت نداشتن خودرویی مناسب این شب را نداشته باشید. شما می توانید برای شب عروسی خود بهترین ماشین های در ایران را با قیمت هایی  پایین و مناسب تر نسبت به موسسه های دیگر کرایه کنید .

اجاره خودرو با قیمت مناسب در تهران 

اجاره خودرو و یا اجاره ماشین امروزه تبدیل به یک صنعت در اکثر کشورها شده است که در ایران مخصوصا در تهران رواج پیدا کرده است. و اکثر مردم تهران به اجاره خودرو بیشتر روی آورده اند.

مشتریان اجاره خودرو افرادی تشکیل داده که به دلایلی قصد تهیه و خرید خودرو را ندارند و یا افرادی هستند که قصد مسافرت دارند و یا با توجه به شرایط کاریشان نیاز به یک خودروی اجاره ای لوکس دارند .و یا برای مراسم های مختلف خود نیاز به خودروهای جدید و لوکس دارند .

اجاره خودرو در شرکت کیان گشت : ژ

اجاره ماشین کیان گشت ، از ارزانترین خودروها تا لوکس ترین خودروها را با بهترین شرایط ممکن به شما ارائه می دهد .

شرکت کیان گشت یکی از مجموعه های اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین با راننده در تهران با بیش از 18سال سابقه کاری مشغول به فعالیت می باشد .

این مجموعه به صورت قانونی و با داشتن مجوز رسمی اجاره خودرو و ثبت قانونی  در حال حاضر فعالیت خود را انجام می دهد .

کیان گشت دارای یک ناوگان متنوع از برند های خودروها مانند : شورلت ، مازراتی ، ازرا ، جنسیس ، پورشه ، بنز ، بی ام و ، تویوتا ، لکسوس ، هیوندای ، کیا ، مزدا ، پژو ، و …. می باشد .

تفاوتی که شرکت اجاره خودرو کیان گشت با شرکت های اجاره خودرو دیگر دارد تجربه بالا در صنعت رنت خودرو و تشریفات خودرو است. تمامی خودرهای مجموعه از نظر ظاهری کاملا تمیز و از نظر فنی سلامت کامل را دارند و آنها را قبل از اجاره بطور کامل بررسی خواهد شد.

اجاره خودرو سانتافه

مدل : 2015

اجاره روزانه :  2 میلیون تومان

اجاره هفتگی : تماس بگیرید

اجاره ماهیانه :  60 میلیون تومان

ودیعه : تماس بگیرید