sss

BMW 730

اجاره خودرو 

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که نیاز به خودرو بدون راننده برای سفر دسته جمعی با خانواده یا دوستانتان را داشته باشید .در این شرایط نیاز به خودرو شخصی دارید که به راحتی میتوانید یک خودرو بدون راننده در اختیار داشته باشید.

کاربرد اجاره خودرو 

یا ممکن است خودروی شما خراب یا غیر قابل استفاده باشد و نیاز به خودرو داشته باشید در این شرایط میتوانید اجاره ماشین کنید.

یا ممکن است نیاز به خودروی لوکس داشته باشید، باز هم میتوانید با اجازه خودرو با راننده و بدون راننده این نیازتان را برطرف کنید.

کیان گشت بعنوان یکی از اولین موسسات ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو میباشد . این شرکت دارای انواع خودرو های ایرانی و خارجی لوکس می باشد.

تامین نیازهای مشتریان توسط خودروهای لوکس و رانندگان مجرب و خبره با بهترین قیمتهای بازار.

شما میتوانید هر مدت زمانی که نیاز به خودرو دارید آن را اجاره کنید. می توانید خودروی بدون راننده یا با راننده را به طور ساعتی، روزانه و حتی هفتگی کرایه کنید.

بهتر است در قرارداد اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده مشتری اطلاع کافی در مورد مفاد قرارداد داشته باشد که در صورت سرقت، تصادف یا آسیب دیدگی خودرو، چه کسی مسئول پرداخت خسارت خواهد بود.

قرار داد اجاره ماشین در موسسه کیان گشت به شکلی تنظیم شده که برای مشتری واضح و قابل فهم باشد و همچنین تمامی موارد احتمالی ، به صورت روشن و دقیق برای مشتری آمده است.

اجاره خودرو در تهران 

اجاره خودرو در تهران (کیان گشت) به راحتی است کافیست وارد سایت کیان گشت شوید و خودرو خود را انتخاب کنید و به کارشناسان ما تماس بگیرید و اجاره خودرو خود را رزرو کنید. شما میتوانید با یک تماس خودروی خود را اجاره کنید چه اجاره خودرو با راننده و چه اجاره خودرو بدون راننده .

خودروهای کیان گشت شامل : اجاره خودرو پژو 206sd ، اجاره خودرو پژو 207 ، اجاره خودرو پژو پرشیا ،اجاره خودرو آزرا گرنجور ، اجاره خودرو کیا اپتیما ،  اجاره خودرو هیوندای x55 ، اجاره خودرو سوناتا YF ، اجاره خودرو جنسیس سدان ،اجاره خودرو سانتافه ،اجاره خودرو لکسوس ، اجاره خودرو بی ام دابلیو ،  اجاره خودرو BMW 730 ، اجاره خودرو پورشه پورشه پانامرا ... 

قیمت اجاره خودرو با راننده و بدون راننده 

یکی از مهمترین نکات اجاره خودرو بدون راننده ، قیمت اجاره ماشین می باشد. تمام خودرو های کیان گشت ، تحت مالکیت رسمی این شرکت بوده و اجاره خودرو بدون واسطه صورت می پذیرد.

با نبود واسطه لیست قیمت اجاره خودرو خیلی مناسب تر خواهد بود . همچنین نبود واسطه باعث می شود تا بدون محدودیت زمانی ، خودرو مورد نظرتان را از یک تا هر تعداد روز یا ماه که می خواهید اجاره کنید.

دیگر ویژگی شرکت اجاره خودرو کیان گشت ، ارائه قرارداد و فاکتور رسمی در کنار امکان اجاره خودرو با تخفیف ویژه می باشد . این خدمات شرکت کیان گشت باعث تضمین تمام جانبه این شرکت می شود و با خیال آسوده اجاره خودرو خود را می توانید انجام دهید .

اجاره خودرو BMW 730

مدل : 2012

اجاره روزانه : 5/990/000 تومان

اجاره هفتگی : تماس

اجاره ماهیانه : تماس

ودیعه : تماس